Середа, 12.12.2018, 05:42
Вітаю Вас Гість | RSS
                                                                                                                                                                                     
                                   

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідів: 56
Статистика












Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча
«гаряча лінія»

НУШ

Наші будні

Ранкова зустріч: що це і навіщо

  Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.

  Повсякденні вправи, які практикуються під час проведення ранкової зустрічі, допомагають учням зблизитися зі своїми однолітками, навчитися співпрацювати, утримуватися від критики інших, поважати інших як особистостей.

Чотири основні компоненти ранкової зустрічі:

1) Вітання. Учні разом із вчителем (асистентом учителя, якщо він є) розміщуються в колі. Усі діти вітаються, і це забезпечує розуміння, що вони є важливими членами групи. Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби та приналежності до групи. Вітання створює спокійний і розважливий настрій для наступного елементу зустрічі.

2) Групове заняття. Розпочинається після спокійного обмірковування інформації. У класі створюється відчуття єдності, радості через виконання пісень, участі в іграх, коротких і швидких заняттях. Ігри та заняття, позбавлені елементів суперництва, кооперативні за суттю, враховують індивідуальний рівень розвитку певних навичок дітей. Такі групові заняття, здебільшого, пов’язані з навчальною програмою чи темою, яка в цей час вивчається в класі.

3) Обмін інформацією. Учні висловлюють свої думки, обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми для обговорення. Діти мають змогу дізнатися щось один про одного. Обмін інформацією допомагає розвивати навички, які дають змогу навчатися впевнено говорити й слухати. Кожна дитина може поставити запитання чи прокоментувати, а учень, який повідомляє інформацію, відповідає на запитання та коментарі товаришів.

4) Щоденні новини. Це коментування письмового оголошення, яке щодня вивішується на відповідному стенді чи дошці. Письмове оголошення налаштовує учнів на те, що має вивчатися цього дня, а також дає можливість обміркувати події та навчання попередніх днів. Щоденні новини допомагають дітям тренувати навчальні навички, що сприяють розвиткові математичних та мовленнєвих навичок. Щоденні новини можуть містити різноманітні завдання (заповнення календаря, перегляд розкладу виконання робіт, створення графіка погоди), що активізує початок індивідуальної роботи або діяльність у центрах активності.

  Такі заняття дають дітям змогу розвивати соціальні та навчальні навички, поєднуючи соціальний, емоційний та інтелектуальний розвиток кожного учня. Повторення позитивного досвіду сприяє розвитку доброти, емпатії та інклюзії, а також дає результати як у спільноті класу, так і поза його межами.

Вас вітає класна кімната НУШ

Організація  освітнього процесу у 2018-2019 н.р.

Загальна кількість місць у 1 класі навчального закладу: 24

Кількість вільних місць у 1 класі навчального закладу: 7

Наказ про зарахування дітей до 1 класу

Переглянути

Результати вибору підручників для 1 класу

Переглянути

Інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та пчаткової освіти

Переглянути

Типова освітня програма початкової освіти (Програма Р. Б.Шияна)

Переглянути

Розподіл території обслуговування за закладами освіти

Переглянути

Про Порядок зарахування дітей до 1 класу

Переглянути

Правила зарахування до 1 класу

Переглянути

Порадник для вчителя (НУШ)

Переглянути

Про затвердження експериментального плану

Переглянути

Про проведення всеукраїнського екперименту на базі загальноосвітніх навчальних закладів

Переглянути

Про організаційні питання запровадження Концепції

Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня

Переглянути

Нормативно-правова база впровадження НУШ

Державний стандарт початкової загальної освіти

Проведення всеукраїнського експерименту на базі ЗНЗ щодо запровадження Концепції Нової української школи у ЗНЗ І ступеня

Ресурси порталу “Нова українська школа” з питань пілотування проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Корисні посилання